Wielu z Was intensywnie pracuje nad wnioskami w konkursie 6.17 – analizujecie potrzeby Waszych organizacji, dopracowujecie pomysły, konsultujecie zapisy i szukacie najlepszych rozwiązań. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego procesu!
Aby jeszcze lepiej Was wspierać, udostępniamy nagrania z naszych webinarów informacyjnych dotyczących naboru 6.17 .
Link do nagrania części 1 webineru: https://youtu.be/V7EqQn_nV0Y?si=XAQGlnvrB6p3LsjM
📹 Dzięki nagraniom możecie:
– wrócić do kluczowych informacji o zasadach konkursu,
– jeszcze raz posłuchać odpowiedzi na pytania uczestników,
– uporządkować swoją wiedzę przed złożeniem wniosku.
W terminie do 15 lipca 2025 r. pytania dotyczące wniosku można zgłaszać telefonicznie pod numerem tel. 61 626 74 66 (wyłącznie w godzinach 10.00 – 12.00) lub pod adresem e-mail: nabory.defs@umww.pl.
Materiały ze szkolenia DEFS-u:
1. Najważniejsze informacje o naborze 6.17
2. Wskaźniki dla naboru 6.17
3. Lokalny System Informatyczny
Pismo dotyczące przedłużenia naboru
REGULAMIN wyboru projektów 6.17 obowiązuje od 18.06.2025
Lista gmin w województwie wielkopolskim zakwalifikowanych do kategorii 3 wg klasyfikacji DEGURBA
Wykaz Celów Szczegółowych EFS+
Wykaz kategorii wydatków dla Działania 6.17
Wymagania dotyczące standardu oraz cen rynkowych dla Działania 6.17
Standard minimum realizacji zasady równości kobiet i mężczyzn w ramach projektów z EFS+
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naboru 6.17