Szkolenie „Konsument w sieci”

Jak kupować przez Internet? O czym sprzedawca musi nas informować? Co w umowach musi się znajdować, a co nie może? Czy można odstąpić od zawartej umowy? Jak reklamować towary i usługi nabyte przez Internet?
Słowem… jak bezpiecznie kupować w Internecie?
A przede wszystkim… jak skutecznie dochodzić swoich praw oraz identyfikować sklepy internetowe nie przestrzegające praw konsumenta?
Wszystkich studentów/ki zainteresowanych powyższymi problemami zapraszamy na bezpłatne szkolenia z praw konsumenta internetowego!
Szkolenia odbędą się w dwóch cyklach:
I cykl: 21 października (10:15-18:15) i 27 października (11:30-16:30)
II cykl: 22 października (10:15-18:15) i 28 października (11:30-16:30)
Miejsce: Poznań, ul. Staszica 10/1 (biuro Wielkopolskiej Rady Koordynacyjnej – Związek Organizacji Pozarządowych)
Więcej informacji, w tym szczegółowy program warsztatów – wejdź na stronę organizatora szkoleń, Centrum Monitorowania Odpowiedzialności Biznesu: www.cmob.org.pl

Termin wysyłania zgłoszeń: 16 października

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają certyfikaty uczestnictwa, materiały szkoleniowe i drukowaną wersja „Podręcznika internetowego konsumenta”

Pytania oraz zgłoszenia prosimy kierować na adres fundacja.cmob@gmail.com

Dowiedz się więcej o prawach konsumenta internetowego już dziś, biorąc udział w kursie e-learningowym zamieszczonym na stronie www.cmob.org.pl i korzystając z wydanego przez CMOB „Podręcznika internetowego konsumenta”.

Szkolenia są częścią realizowanego przez Centrum Monitorowania Odpowiedzialności Biznesu projektu „Konsument w sieci”, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.